Thursday, April 28, 2005

Luxor

هفته پیش توی دانشکده دیدم فَفَر و یکی از دوستان 80 یش (شایدم 81 یش) نشستند پشت یه میز و زل زدن به لَپ تاب! طبق قانون پنجم نیوتون که هر وقت من یا ففر دیگری رو ببینه به سمت اون جذب میشه، رفتم جلو دیدم دوستان نشستند گیم بازی می کنند! چند ثانیه نگریستم و دریافتم که هان ای جوان! دلربا گیمیست که اندر این جهان هر آنکه به دام آن گرفتار آمدندی، بسا که به یاری ادویه و بستن بر بستر نیز از آن رهایی نیافتندی!
این شد که با اینکه گیم بازی نمی کنم ظرف جیک ثانیه یه کپی ازشون گرفتم. دوست ففر با اینکه می گفت n روز دنبال کرکش گشته (n = 3)، مرام گذاشت و کرکش رو هم کپی کرد برام (پیام اخلاقی). آخر کلام اینکه چند روزیه که حسابی دارم باهاش حال می کنم و بدفرم معتاد کننده ست.

به همین دلیل تصمیم گرفتم یه ندایی هم به شما بدم که از دست ندیدش. همه چیزش فوق العاده ست، ایده ش، گرافیک ش و ... .

از اینجا می تونید دانلودش کنید.
Excerpt:I'm hardly able to convince myself to play a computer game, but it's a horse of different color! I mean Luxor, an Action-Puzzle game which is produced by MumboJumbo LLC. The company says: "As addictive as it is exciting, Luxor is an action-puzzle game that takes you on a thrilling adventure across the lands of Ancient Egypt. With 88 mind-blowing levels, the challenge will not be an easy one."
Don't miss it, you will enjoy.

تعداد نظرها: 1

October 04, 2007 10:05 PM
توسط Anonymous Anonymous ...

salam , khobi doste aziz?? man in bazi ro DL kardam ,alanam chand roze ko donbale crackesh migardam , vali nist . emkanesh hast lotf konio behem bedish??? :(


http://www.pouria021.blogfa.com/
vooroojak889@yahoo.com

 

Post a Comment

<< Home