Wednesday, November 16, 2005

Armada

امروز یه کاری طرفهای ساختمان اصلی دانشگاه (Main Campus) داشتم، گفتم از فرصت سوء استفاده کنم یه سری هم به Armada بزنم.

Armada یه نمایشگاهیه که 15 و 16 نوامبر (دیروز و امروز) برگزار شد و حدود 100 تا شرکت سوئدی و غیره اومده بودند که بتونند با ملت دانشجو یه روابط مشروعی برقرار کنند برای بعد از فارغ التحصیلیشون. یه جورایی تو مایه های دون پاشیدن!

نمایشگاه خوبی بود، درزمینهء IT کم بودند ولی به هر حال جالب بود. من سعی کردم شرکت هایی که پروژه های فوق میشه انجام داد باشون رو پیدا کنم. SAAB و Ericsson خیلی استقبال کردند و ظاهرا فرایند های تعریف شده برای اینکار دارند. اینطور که طرف تعریف می کرد، Ericsson هر ترم حدود 250 تا پروژهء پایان نامه شروع می کنه! خدا از بزرگی کمش نکنه!

راستی امروز برای اولین بار دیدم توی مترو دو نفر با آکاردئون و گیتار، چه غوغایی به راه انداختند! ولی معلوم بود مثل دوره گردهای ولیعصر حرفه نیستند چون بلد نبودند «سلطان قلبها» رو بزنند! این سوئدیهای خسیس هم هیچکدوم بهشون کمک نکردند!
Excerpt: Today, I went to Armada career fair at KTH Main Campus to find some contacts. Mmmmm...sort of fun, I got some useful information. ;)

تعداد نظرها: 2

November 17, 2005 7:29 PM
توسط Blogger Shahin ...

سیامک، پروژه گرفتی، توش پول بود ما رو هم خبر کن! آبدارچی خواستی ما هستیم!

 
November 17, 2005 9:27 PM
توسط Blogger Ehsan ...

مونیتور پاک کن رو هم برا من بذار کنار.

 

Post a Comment

<< Home