Thursday, November 03, 2005

اور دُز

همین الان رسیدم خونه و دارم از خستگی محو می شم!!!
روز خیلی خوبی بود، گرچه اولش خیلی خسته کننده بود ولی بعدش کلی به خودم رسیدم! از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر توی دانشگاه کلاس داشتم. بعدش با حاج روزبه رفتیم استخر. اوووففففف! چه استخری! کلی حال کردم خدایی. واقعا حس کردم این ده دوازده سالی که توی ایران حرفه ای شنا کردم تلف شده! من توی چه استخرهایی تمرین کردم و اینا توی چه استخرهایی. کلی هم یاد دوران جونی افتاد چون ملت شناگر توی بعضی از لاین ها داشتن با مربی تمرین می کردند. قیمتش هم خیلی توپ بود، برای یه سال 1200 کرون، هر چقدر هم بخوای می تونی بری، یه لیست هم بهت میده که آدرس n تا استخر توی استکهلم رو داره، هر کدوم از اونا رو هم که بری فرق نمی کنه! اینجا آدم کف می کنه از integration!!!!!!! خلاصه که خیلی ردیف بود.
بعد از استخر با حاجی رفتیم مک دانلد 3 تا چیز برگر زدیم(کوچیکه خُب!)، کلی حال داد!
امشب از سری بازیهای جام یوفا، پاناتینایکوس یونان با بارسلونا بازی داشت. برای همین با بروبکس یونانی دم ایستگاه متروی سولنا قرار گذاشته بودیم که بریم بازی رو ببینیم. یه Greek Community توی سولنا هست که ویدئو پروژکتور و دم و دستگاه دارند. همهء یونانی ها جمع می شن اونجا معمولا. متاسفانه توی همون نیمهء اول پاناتینایکوس 4 تا گل خورد. برای همین تا آخر بازی نموندیم، بین دو نیمه با بروبکس یونانی پا شدیم رفتیم Allhuset، که کلاب دانشجویی دانشگاه استکهلمه. کلی هم اونجا حال کردیم و الان که من خدمتتون هستم دارم از حال می رم!

راستی، یه پارتی برزیلی هم جمعه است، اونم احتمالا باحالاله (من دارم درس می خونم اینجا!).

حال و حول دیگه بسه، برم بخوابم که فردا دوباره بدبختی شروع می شه!

پ.ن. این بلاگ منم شده دفتر خاطرات!

Excerpt: I've just arrived home and I feel very tired, more than you can imagine! Today was a great day! I was at university until 5 P.M., and after that the fun began! Swimming pool, MacDonald, Footbal Match, and eventually Allhuset (studental club of Stockholm University). I feel very good now, but awfully tired!

تعداد نظرها: 0

Post a Comment

<< Home