Saturday, February 18, 2006

حبیب

این آهنگ «اشاره» از آلبوم بعدی حبیب (منتشر نشده) سه روزه که داره من رو لِه می کنه. عجب سِحری داره صداش واقعا.

یادمه دفعهء اولی که بطور جدی به یه آلبوم حبیب گوش کردم سالی بود که کنکور می دادم. آلبوم «صدای فریاد»ش رو از مدت ها قبل داشتم ولی هیچ وقت حسش من رو نگرفته بود. اون موقع که برای کنکور درس می خوندم توی فاصله های 15 دقیقه ای استراحت بین درس، با صدای خیلی بلند موسیقی گوش می کردم. یه بار اون آلبوم رو امتحان کردم و ... اووووفففف!

هفتهء بعد رفتم پیش نوار فروش محله مون و کل سی دی هاشو سفارش دادم!

خداییش همتا نداره!

تعداد نظرها: 2

February 19, 2006 8:53 AM
توسط Blogger Kambiz Malakooti ...

آقا من اون آهنگشو دوست دارم که ميگه "آخه من قربون اون چشات برم ..."
ياد يکي از دوستانمون مي افتم در حاليکه تو راهروي دانشکده آتيش ديده
:D

 
February 22, 2006 9:27 PM
توسط Blogger Mahdi ...

یادمه سر جلسه‌ی کنکور خارش مغزی گرفته بودم، یکی از آهنگای حبیب (فکر کنم «یاران را چه شد») افتاده بود تو سرم ولم نمی‌کرد!!! یادش به خیر عجب روز سختی بود، هیچ وقت دیگه حاضر نیستم کنکور بدم!!

 

Post a Comment

<< Home