Sunday, March 12, 2006

امیر حسین مدرس

من اخیرا متوجه شدم که با صدای امیرحسین مدرس خیلی حال می کنم. تیتراژ سریال «متهم گریخت» رو 3 برابر تعداد قسمت های خود سریال گوش کردم. از آهنگ تیتراژ آخر «زندگی به شرط خنده» هم خیلی خوشم اومد. توی این آشفته بازار موسیقی داخل ایران که ملت هر روز یه آلبوم بیرون می دن نمی دونم چرا این که هم استعدادش رو داره و هم متفاوت می خونه، آلبومش در نمیاد!!!! البته به احتمال زیاد داره یه کارایی می کنه. آلبومش خیلی شنیدنی خواهد بود، امیدوارم زودتر بیاد بیرون.

الان که فکرشو می کنم، کلا شخصیت جالبیه. اون موقع ها هم توی «نیمرخ» از اجراهاش خوشم میومد. با برنامهء «جیم جمل» رو هم که با حسین رفیعی توی جام جم اجرا می کرد (نمی دونم هنوز هست یا نه) خیلی حال می کردم. برنامه مال کودکان بود ولی فکر کنم درصد کودکان بزرگسالی که تماشا می کردند بیشتر بود! D:

یه سریال (فکر کنم «حضرت یوسف») هم انگار داشت بازی می کرد که همیشه می گفت شکل و شمایل جدیدش (ریش و موی بلند) به خاطر نقشیه که بازی می کنه. یه سایت شخصی ام نمی زنه لااقل آدم یه خبری داشته باشه که چی کار داره می کنه!

تعداد نظرها: 2

March 12, 2006 7:03 AM
توسط Blogger Kambiz Malakooti ...

آقا کفشتو تو پای من نکن
من به اندازه کافی پست هنری می کنم

من این یارو رو نشنیده بودم
اما تو
iransong.com
رفتم
پیداش کردم

من شماعی زاده رو ترجیح می دم :D

 
March 12, 2006 1:20 PM
توسط Blogger Mahdi ...

اینو من اولین بار تو نیم‌رخ دیدم که چون حالم از نیم‌رخ به هم می‌خورد حالم از این بابا هم به هم خورد. بعدشم ۲-۳ جایی ظاهر شد که چون از همون اوّل حالم به هم خورده بود دیگه باهاش حال نمی‌کردم. الانم فکر کنم با کسی قهر کرده گفته برم خواننده بشم!! من ملکوتی رو ترجیح می‌دم.

 

Post a Comment

<< Home