Monday, May 22, 2006

Come Closer

چند هفته پیش (April 7) اولین آلبوم انگیسی Tarkan به اسم Come Closer اومد به بازار. راستش من خیلی با این آلبوم دارم حال می کنم. کلا از سبکی که Tarkan می خونه خوشم میاد و یه جوری امضاش پای این آلبوم هم هست. با اینکه می تونم بگم آهنگ Bounce ش برای من سوگولی آلبوم محسوب میشه، ولی نمی گم! بیشتر آهنگ ها ردیفند خداییش. یادم رفت بگم که آهنگ Bounce یه ماه قبل از خود آلبوم به عنوان Single بیرون اومده بود(واضحه دیگه!).

موزیک ویدئوی Bounce رو توی «وبگردی»هام گذاشته بودم. یه بار دیگه هم اینجا تکرارش می کنم.



این سایت رو هم ملت طرفدار (کل پرستیژ کار رو می گیره وقتی بجای fan می نویسم «طرفدار»!) برای این آلبوم درست کردند.

خود آلبوم رو هم می تونید از اینجا دانلود کنید.

تعداد نظرها: 2

May 23, 2006 12:45 PM
توسط Anonymous Anonymous ...

Thanks ;)

 
May 24, 2006 3:34 AM
توسط Anonymous Anonymous ...

I am mad about this guy!

His official site is Tarkan.com

My favourite Tarkan site is Tarkan deLuxe

 

Post a Comment

<< Home