Friday, March 16, 2007

ادامه تحصیل

یکی از خوانندگان گرامی لس آنجلسی که هی اصرار داشت از بچگی تو «خارج» بزرگ شده، در مصاحبه شون فرمودند که در «8 سالگی» برای ادامه تحصیل رفتند اروپا!

پ.ن. اول اسمش «شهیاد»ه!

تعداد نظرها: 4

May 04, 2008 12:46 PM
توسط Anonymous Anonymous ...

دوست خوبم سلام

زحمت زيادي كشيدي از فيلتر شكن وارد وبلاگ قبليتون شدم و نتونستم كامنت خودمو بزارم ولي حالا اينجا خدمتتون عرض ميكنم
در وبلاگتون پستي در مورد پروفسور ابراهيم ميرزايي نوشته بوديد از گوگل ديده بودم

بنده به عنوان كسي كه به ايشون ايمان داره و در راه و هدف ايشون جان خودم رو فدا خواهم كرد..
اگر جوياي حقيقت و مايليد كه اطلاعات بيشتري كسب كنيد..من در خدمت شمت هستم
و اگر سوالي باشه همچنين حاظرم براي شما با توجه به خواسته و پريش هاي شما براتون مطالبي ارسال كنم

در ضمن وبلاگهاي من به موضوعات ميپردازند و تقريبا هفته اي دوبار آپديت ميكنم
و شما ميتونين به لينكهاي وبلاگ هم سر بزنين
http://jane-jahan.blogfa.com
http://yegane-naji.blogfa.com
http://ebrahimi-mohammad.blogfa.com

در پناه حق بهروز و سبز و سر بلند باشيد

 
May 04, 2008 12:54 PM
توسط Anonymous Anonymous ...

دوست خوبم

بابت غلط هاي املايي عذر ميخوام
نظام فيلترينگ براي آدم حواس نميزاره!!!

 
October 17, 2009 11:38 AM
توسط Anonymous عادل ...

متأُفم برای جماعتی که اصالتی برای خودشون قائل نیستند و تلاشی کثیف دارند برای رها شدن از بنیانشون ....

 
December 14, 2010 7:50 PM
توسط Anonymous Anonymous ...

salam.man negaram 17 sale.
man mikham baraye zendegi,tahsil va edameye varzesham beram sweden.
man chetori mitonam eghdam konam.?
man sweden ashna ham daram.albate man chandin hokme ghahremani shena ham daram,dadam ta tarjomash konan.madrake nejat gharighi ham daram.
hala ba in chiza chetori eghdam konam.kheyli ham ajaleie.mamnun misham age komakam konid.
age mishe javabesho be Alireza.ghavimi@yahoo.com Emile konid.

 

Post a Comment

<< Home