Monday, March 13, 2006

گم شدن در لحظه

آدم با بعضی از آهنگ ها چقدر راحت ارتباط بر قرار میکنه. لزومی به فهمیدن کلام نیست، یه لحظاتی هست که انگار روح آدم با امواج اون آهنگ دچار تشدید میشه.

این یکی از آهنگ هاییه که من گاهش باهاش این احساس رو پیدا می کنم:
Gipsy Kings - No Volvere

داستان پیدا کردن این آهنگ هم خودش حکایتی ست! این شکلی اولین بار گوش کردمش که توی یه وبلاگ بصورت فلش حدود 60 ثانیه اول آهنگ پخش می شد. معمولا اولین کاری که توی چنین وبلاگ هایی می کنم یا قطع کردن موسیقیه بلاگه یا اگه دردسر باشه بستن پنجرهء خود بلاگ! ولی این آهنگ یه اثر خوبی داشت که این کار رو نکردم. اسم آهنگ توی بلاگه نوشته نشده بود. منم هر چی سعی کردم حروف رو شبیه چیزی که می شنوم کنار هم بچینم تا از روی متن، خود آهنگ رو پیدا کنم جواب نمی داد! دوستای اسپانیایی زبانم هم هیچکدوم آنلاین نبودند (نصف شب کی دنبال آهنگ گوش کردنه آخه!). بدجوری خلاصه روی nerve بود!
تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که برم اسکایپ دنبال یه اسپانیش بگردم که یه تیکه از متن اون 60 ثانیه آهنگ رو برام بنویسه! D:
اولین نفری که IM فرستادم براش یه DJ از آب در اومد! نصف شبی کلی حال داد. کلی هم با هم گپ زدیم.
خیلی حال کردم با این ملت اسپانیش، خیلی خون گرمند(به خاطر قضیه آهنگ نمی گم!). اگه آهنگ سوئدی بود احتمالا تا یک هفته هم سعی می کردم معلوم نبود توی اسکایپ کسی جواب بده، چه برسه به اینکه بهش بگم گوش کن و بنویس برام! D:

نتیجهء اخلاقی اینکه از هر زبونی چند تا کلمه یاد بگیرید که به کارتان آید بد فُرم!

پ.ن. منظورم از چند تا کلمه فحش های اون زبون نبود!!

تعداد نظرها: 2

March 13, 2006 4:58 PM
توسط Blogger Mahdi ...

از خودم می‌پرسیدی بهت می‌گفتم!! :)

 
March 13, 2006 6:48 PM
توسط Blogger Mahdi ...

اسپانیاییها اخلاق و رفتار و احساساتشون خیلی شبیه ایرانیهاست. توی خیابونای مادرید که بری از طرز رانندگی ملت معلومه :دی خلاصه عین تهران خودمونه.

 

Post a Comment

<< Home