Wednesday, May 31, 2006

ارتباط کارتونی

برنامهء کودک و نوجوان تلویزیون ایران (IRIB) یه کانالی شده برای ارتباط بین نسل ها.
امروز صبح داشتم کانال 2 رو نگاه می کردم که دیدم داره «کُزت» رو می ذاره! خیلی باحاله، از 4 ساله تا 40 ساله همه در زمینهء خاطراتشون از کاراکترهای کارتونی اشتراک قابل توجهی دارند. بازم خوبه به یه دردی خورد!

این لینک رو هم یکی از بروبکس چندوقت پیش فرستاد. عکس های مختلف از همون کانال ارتباطیه.

دوران باحالی بود بچگی، گر چه که حوصله ندارم دوباره برگردم به اون دوران!

تعداد نظرها: 1

June 19, 2006 8:56 AM
توسط Anonymous Anonymous ...

من که بچه بودم کلی با این کارتونها حال کردم اما الان که فکرشو میکنم میبینم تمام کارتونهایی که با ..>> یا یه چیزی شبیه این تموم میشد. یه جورایی حس اضطراب رو به بچه ها منتقل میکرد! و در کل تو تموم کارتونها یا یکی داشت دنبال یکی میگشت یا یکی تو بدبختی غلط میزد!
کاش به جای این همه حس ترحم و انساندوستی چیزای دیگه ای هم یادمون میدادن!!

 

Post a Comment

<< Home