Tuesday, August 22, 2006

تخفیف ایران ایر

IranAirبالاخره اون تخفیف 50% بلیط های ایران ایر برای دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور اجرایی شد (در واقع از فردا میشه).

این تیتر رو که نگاه می کنم یاد روزنامه های زرد ایران می افتم که مثلا تیتر اول روزنامه رو می زنند «قلعه نوعی: می روم به پرسپولیس!» و چند صفحه جلوتر یه داستان مفصل می نویسند که ازش خواستند یه دروغ بزرگ بگه، اونم اینو گفته!

داستان تخفیف اینطوریه که فقط به بلیط های یک ساله تعلق می گیره. فرق بلیط 45 روزه و یکساله توی سوئد 2000 کرونه (280$)! بلیط 45 روزه با مالیاتش میشه 3850 کرون و یک ساله 5800 کرون. حالا چطوری این دوستان متفکر فکر کردند که دانشجوها همیشه بلیط یک ساله می گیرند حاکی از خرده شیشه های بکار رفته هستش.

خلاصهء داستان اینکه قبلا بدون این تخفیف 50%، من بلیط رو 3850 کرون می خریدم، الان باید 3100 کرون بخرم. 750 کرون تخفیف دادن که در واقع میشه 20% تخفیف!

خلاصه اش که خسته نباشند! البته به خاطر تبلیغاتشون!

تعداد نظرها: 1

August 29, 2006 10:29 AM
توسط Anonymous Anonymous ...

سلام
این رو ایمیل زدم ولی فیل شد مجبور شدم کامنت بزارم

وبلاگتون رو یه یک سالی میشه که میخونم. دلیل عمده اش هم اینه که چون سوئد هستید میخونمش .البته الان که بقیه اش رو هم بگم دلیلش رو متوجه میشید.

من دانشجوی سال دوم ارشد مارکتینگ و تجارت الکترونیک تو تربیت مدرس هستم. این یه دوره جوینت هست که تربیت مدرس با دانشگاه لولیو گذاشته .یک ماه هم اونجا بودیم پارسال .
دلیل اینکه مزاحمتون شدم اینه که میخوام بدونم میتونم به گرفتن بورس واسه دکترا تو سوئد امیدوار باشم یا نه؟
من زمینه تحقیقم هم به نسبت مشخصه. روی ارتباط عملکرد وب سایت های تجارت الکترونیک و کاربرد پذیری
یا همون Web Usability میخوام کارکنم.

ممنون میشم اگه راهنمائیم کنید
متشکرم
ایمیل من: bahador [at] gmail [dot] conm

 

Post a Comment

<< Home