Thursday, May 26, 2005

درمان انزال زودرس

همونطور که می دونید انزال زودرس یکی از مشکلاتی هستش که بسیاری از مردان درگیرش هستند. آمار می گن که حدود 35% مردان این موضوع را تجربه کرده اند. یه دارویی اومده به نام Dapoxetine که مرد باید 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه میل کنه، و اثرش اینه که زمان انزال افزایش پیدا می کنه. قبلا هم البته روش ها و دارویی هایی برای این موضوع توصیه می کردند ولی نتیجه چشم گیری نداشتند (به این راحتی هم نیستند!). همچنین ادعا می شه که این دارو میزان رضایت جنسی رو هم افزایش می ده (هم برای شخص و هم برای شریک).

نتیجه تحقیق روی فضای نمونه نشون داده که قبل از مصرف قرص، زمان انزال بطور متسط در آنها 55 ثانیه بوده. توسط روش های ذهنی به 1.75 دقیقه افزایش پیدا کرده و توسط Dapoxetine به 2.78 و 3.32 دقیقه افزایش پیدا کرده. (با دزهای مختلف مصرف شده است). شایان ذکر است زمان نرمال انزال 2 دقیقه است.

منبع: CBS News

Excerpt: Dapoxetine, is the name of a medicine which is announced as a premature ejaculation treatment. Taking it one to three hours before sexual intercourse, increases the ejaculation time to 3.32 minutes, which is normally 2 minutes.

تعداد نظرها: 0

Post a Comment

<< Home