Wednesday, March 15, 2006

CalendarHub

اطلاع رسانی در زمینه کنسرت ها و پارتی های ایرانی توی اکثر کشورها تعریف زیادی نداره. نه اینکه اطلاع رسانی وجود نداره ولی همواره باید تیز باشی ببینی کجاست و کیه. هیچ منبع اطلاعات مرکزی برای دریافت این اطلاعات وجود نداره. البته یه سری سایت هستند که این کار رو می کنند، ولی هیچ کدوم رو ندیدم به اندازهء کافی دقیق باشند. حداقل اطلاعات استکهلم و بقیه شهرهای سوئد رو خوب منعکس نمی کنند.

بخاطر همین مدت زیادی هستش که به پورتال برای جمع آوری و انتشار این نوع اطلاعات گوشهء ذهنمه، ولی اصلا در اندازه های یه کار خونگی نیست. احتیاج به صرف کلی وقت و پیدا کردن کلی رابط داره.

سایت CalendarHub رو که دیدم به این فکر افتادم که فعلا به عنوان تست که ببینم تا چه مدت حس و حال به روز کردن یه همچین پروژه های در مقیاس خیلی کوچیک رو دارم، رخدادهای سوئد و احیاناء بعضی از کشورهای دور و بر رو اونجا بذارم و تقویم رو publish کنم.

فعلا از بالای همین بلاگ شروع کردم. اون قسمت Upcomming Events که می بینید رو اگه روش کلیک کنید لیست رخدادهای نزدیک رو می بینید. همونطور که گفتم فعلا فوکوس اصلی روی سوئد هستش و بخصوص سعی می کنم توی استکلهم چیزی از قلم نیفته تا ببینم بعدا چی میشه.

تعداد نظرها: 1

March 16, 2006 10:56 AM
توسط Blogger Mahdi ...

توی سوییس این سایت هست:

http://www.parsayan.org/

 

Post a Comment

<< Home